Kosten voor bestaande leden

Vergunningen en bestaande lidmaatschappen zijn geldig tot en met 31 december van het lopende kalenderjaar.

Wanneer het lidmaatschap niet voor 1 oktober wordt opgezegd, wordt het automatisch verlengd voor het nieuwe kalenderjaar.
Sportvisserij Nederland produceert dan een nieuwe VISpas, Extra VISpas of JeugdVISpas en regelt de betaling en verzending daarvan rechtstreeks met onze leden.

Kosten voor lidmaatschap en vergunning

Voor bestaande leden (vissers die in 2023 reeds lid waren) gelden voor 2024 de volgende prijzen:

VISpas
 € 46,00
Extra VISpas
 € 23,50
JeugdVISpas
 € 15,00

Ten opzichte van een nieuw lidmaatschap vervalt dus het eenmalige inschrijfgeld van 5 euro voor seniorleden.

Kosten omtrent uitreiking vergunningen en ledenadministratie

De uitreiking van onze vergunningen en de administratie van het lidmaatschap zijn door de vereniging uitbesteed aan Sportvisserij Nederland.
Hiervoor brengt Sportvisserij Nederland onze leden de volgende kosten in rekening:

Facturering en administratie
 € 5,00
Eventuele 1e herinnering
 € 1,50
Eventuele 2e herinnering
 € 2,50

Deze kosten vervallen wanneer u Sportvisserij Nederland machtigt om de kosten voor lidmaatschap en vergunning automatisch af te schrijven van uw rekening.

Kosten voor verzending naar het buitenland

Voor het versturen van vergunningen naar leden die niet in Nederland wonen brengt Sportvisserij Nederland € 2,95 verzendkosten in rekening.