NK Clubs: brons voor HSV de Karper

Zondag, 4 maart 2018

In 2017 heeft HSV de Karper Voerendaal deelgenomen aan de NK Clubs, ook wel federatieve clubkampioenschappen genoemd.

Onze vissers behaalden zelfs de landelijke finale en werden daarin derde van Nederland. Een bijzonder verdienstelijke prestatie, aangezien wij met slechts 12 vissers aan de finale deelnamen, terwijl de meeste verenigingen met het maximale aantal van 25 vissers de strijd aangingen, wat hen meer kansen bood om tot een goed eindresultaat te komen. We feliciteren onze deelnemers dan ook met deze uitstekende prestatie!